Engwe Engine Pro Testuj i przeglądaj

Pełne testy terenowe ze szczegółowym przeglądem

Składane rowery elektryczne są dostępne we wszystkich kształtach i rozmiarach, od maleńkich maszyn zorientowanych na dojazdy do pracy, zaprojektowanych z myślą o ostatniej mili, po wysokowydajne rowery elektryczne z grubymi oponami. Ten artykuł dotyczy jednego z tych ostatnich – w tym Engwe Engine Pro 750w recenzji, przyjrzę się szczegółowo specyfikacji i przedstawię pełny raport z jazdy próbnej.

Engwe Engine Pro Pierwsze wrażenia

Przed otrzymaniem tego e-roweru znałem Engwe marka – ich oferta składanych rowerów elektrycznych z grubymi oponami jest popularna i cieszy się dużym zainteresowaniem w wielu krajach europejskich. Początkowo spodziewałem się, że otrzymam model podstawowy, więc byłem mile zaskoczony, gdy otworzyłem pudełko i znalazłem „najwyższy model” Engine Pro 750 W z mocą szczytową 1000 W.

Opakowanie i dostawa: Rower został wysłany lokalnie i otrzymałem Engwe Engine Pro w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia. Rower był bardzo dobrze zapakowany (patrz zdjęcia), a dostawa była śledzona przez UPS.

Waga paczki: Należy zauważyć, że skrzynia jest bardzo ciężka dla jednej osoby do samodzielnego podniesienia – zalecałbym przenoszenie skrzyni dwóm osobom, ponieważ waży prawie 35 kg.

Montaż: W grę wchodzą prace montażowe. na szczęście Engwe zawierały wszystkie niezbędne narzędzia i dobrze napisaną instrukcję. Przednie koło musi być zamontowane. Do tego kolumna kierownicza, pedały, błotnik przedni i sztyca/siodełko. Jeśli nie czujesz się komfortowo z samodzielnym montażem roweru, polecam znalezienie lokalnego mechanika rowerowego.

Ładowanie baterii: Zaleca się pełne naładowanie akumulatora przed użyciem – trwa to 3-4 godziny. Ładowarka ma wtyczkę UE, ale została dostarczona z adapterem wtyczki brytyjskiej.

Ogólne warunki: Nie mogłem znaleźć żadnych śladów ani rys na lakierze, a motocykl był bardzo dobrze zabezpieczony w pudełku.

Engine Pro Podstawowe dane

Jedną rzeczą, która imponuje mi w tym e-roweru, jest specyfikacja. The Engwe Engine Pro ma pełne zawieszenie, hydrauliczne hamulce tarczowe i bardzo inteligentny kolorowy wyświetlacz z mnóstwem funkcji i możliwości dostosowania. Dodatkową zaletą jest funkcja regeneracji silnika. Rower elektryczny w cenie poniżej 1500 euro ma wiele funkcji technicznych.

☑️ Silnik: Połączenia Engwe wykorzystuje motoreduktor tylnej piasty o mocy 750 W 48 V, zintegrowany z sześcioramiennym kołem magnetycznym. Maksymalna nominalna moc wyjściowa wynosi 750 W, ale maksymalna moc wyjściowa wynosi 1000 W na świeżym akumulatorze. Kontroler może obsłużyć maksymalnie 18 amperów, co daje maksymalną moc wyjściową 979 watów (gdy akumulator jest w pełni naładowany).

☑️ Regeneracyjny engine hamowanie: To przywraca niewielką ilość energii do akumulatora, gdy rower jest na wybiegu – przetestowałem to, zapoznaj się z bardziej szczegółową oceną poniżej.

☑️ Bateria: Ta najnowsza wersja ma akumulator 48v 16Ah (768Wh), co jest przyzwoitą pojemnością na rowerze w tej cenie. Jeszcze nie przetestowałem pełnego zasięgu, ale po przejechaniu około 6 mil (9 km) wyczerpało się 17% baterii (dużo używałem trybu pełnej mocy do testu).

☑️ Pokaz: Pełnokolorowy wyświetlacz jest pełen funkcji i funkcji, które zawstydzają wiele droższych wyświetlaczy do rowerów elektrycznych. Możesz robić takie rzeczy, jak dostosowywanie poszczególnych poziomów pomocy i włączać funkcje, takie jak regeneracja engine hamowanie. Możesz także zobaczyć moc wyjściową i napięcie akumulatora w czasie rzeczywistym.

☑️ Zdalna klawiatura: Pięcioprzyciskowa klawiatura jest bardzo schludna i znajduje się obok lewego uchwytu (obok przepustnicy kciuka).

☑️ Podwójne zawieszenie: Z przodu jest trochę mięsistych widelców amortyzowanych, które wydają się dość solidne, a także tylny amortyzator. Nawet gdy siedzę na rowerze (ważę 102 kg) tylne zawieszenie działa bardzo dobrze i nie obniżyło się. Przednie widelce mają funkcję blokady i mają pewną regulację napięcia wstępnego.

☑️ Hydrauliczne hamulce tarczowe: Hamulce Logan nie są marką, którą znam. Ale działają bardzo dobrze i jak na razie nie mogę nic zarzucić ich występowi. Postawiłbym je na równi z Shimano MT200.

☑️ 8-biegowa przerzutka Shimano Altus: 8-biegowa manetka ze spustem w połączeniu z tylną przerzutką Shimano Altus zapewnia bardzo precyzyjną i wyraźną zmianę przełożeń zaraz po wyjęciu z pudełka. Z mojej strony nie była potrzebna żadna regulacja, chociaż może się to różnić w zależności od roweru.

☑️ Bagażnik: W zestawie znajduje się bardzo wytrzymały bagażnik i można zmieścić nosidełko dla psa lub nawet fotelik dziecięcy. Alternatywnie możesz zmieścić duży kosz na wycieczki do sklepów.

Połączenia Engwe Engine Pro 750w jest pełen funkcji, których zwykle nie można znaleźć w e-rowerze w tej cenie. Dobrze widzieć hydrauliczne hamulce tarczowe i 8-biegową przekładnię. Zawieszenie działa dobrze, a ogólne wrażenie roweru jest solidne. Duży bagażnik zwiększa wszechstronność, dzięki czemu można go używać do przewożenia dużych przedmiotów (takich jak zakupy), zwłaszcza razem z ogromnymi Engwe tylna torba transportowa.

Pierwsza jazda próbna – Pierwsze wrażenia

zostałem wysłany Engwe Engine Pro zachować, więc w nadchodzących tygodniach zrobię więcej mil. Jest to oparte na mojej początkowej jeździe próbnej na dystansie około 6 mil.

☑️ Komfort i rozmiar: Połączenia Engwe to duży rower, ale przeznaczony dla rowerzystów o różnym wzroście. Mam 6'1 ″ (185 cm) i przy wyregulowanej wysokości kierownicy i siodełku znalazłem Engine Pro być naprawdę bardzo wygodne. Siodło żelowe zapewni wsparcie jeźdźcom z szerszymi kośćmi kulszowymi. Moja córka, która ma 5'8″ (176 cm), również uznała to za wygodne - wyobrażam sobie, że każdy, kto ma mniej niż 5'4 ″, może mieć problemy, ponieważ jest dość duży zasięg, a wysokość kierownicy jest nadal dość wysoka, nawet po całkowitym opuszczeniu.

☑️ Wydajność (asystent pedału): Połączenia Engwe wykorzystuje tradycyjny czujnik pedału kadencji (mierzy prędkość obrotową pedałowania) i działa bardzo płynnie. Nie szarpie się i nie szarpie – moc jest wystarczająco mocna do tego początkowego odepchnięcia, a następnie stopniowo się zwiększa. W trybie pełnej mocy moc po prostu rośnie, dopóki rytm pedałowania nie nadąża z prędkością około 22 mil na godzinę. Możesz kontynuować pedałowanie duchów, a silnik będzie jechał do około 28 mil na godzinę (na płaskim terenie).

☑️ Wydajność (tylko przepustnica): Przepustnica kciukowa zamontowana obok chwytu lewej ręki bardzo przyda się rowerzystom o ograniczonej mobilności. Może być używany w połączeniu ze wspomaganiem pedału lub samodzielnie. Na płaskim terenie (na pełnej mocy) wygodnie rozpędzało się do 28 mil na godzinę, a przy lekkim spadku podniosło się do 32 mil na godzinę. Na niewielkich wzniesieniach prędkość znacznie spadała, a na stromych wzniesieniach trzeba było pedałować, aby rower mógł jechać.

☑️ Hałas silnika: W przeciwieństwie do silnik z napędem bezpośrednim (które są praktycznie bezgłośne) ten silnik wykorzystuje a układ przekładni planetarnej w celu poprawy wydajności. To sprawia, że ​​w trybie pełnej mocy jest dość głośny, a silnik wydaje słyszalny jęk. Jest to całkiem normalne w przypadku tego typu silnika.

☑️ Wspinaczka górska: próbowałem Engwe na kilku bardzo krótkich i stromych wzniesieniach (maks. 20% nachylenia) iw trybie pełnej mocy wystarczyło dodać umiarkowaną siłę pedałowania, aby jechać dalej – zdecydowanie w strefie komfortu większości rowerzystów. Jak wspomniano powyżej, musisz pedałować na wzgórzach, jeśli używasz przepustnicy (może to mniejszy problem dla lekkiego rowerzysty).

☑️ Prowadzenie: Rowery elektryczne z grubymi oponami nie zawsze są najlepszym wyborem do jazdy po asfalcie – wyższy opór toczenia i szerokość opon mogą sprawić, że będą nieco powolne. The Engwe Engine Pro pod tym względem nie było źle, ale można było wyczuć, jak opony wpływają na prowadzenie na ciasnych zakrętach z małą prędkością. Przy wyższych prędkościach nie było to tak zauważalne.

☑️ Hamowanie: Hamulce hydrauliczne Logana zrobiły na mnie wrażenie – na stromych zjazdach nie dostałem żadnego zaniku hamulców i spisywały się dobrze z dobrym zgryzem i modulacją. Klocki wyglądają jak zwykłe hydrauliczne klocki hamulcowe Shimano.

☑️ zawieszenie: Widelec amortyzowany ze sprężyną śrubową przedniego zawieszenia z blokadą i regulacją napięcia wstępnego. Te widelce wyglądają „mocniej” niż niektóre widelce spotykane w rowerach elektrycznych o podobnej cenie. W połączeniu z dużymi oponami wykonały świetną robotę, wygładzając wyboistą drogę użytą podczas jazdy testowej. Równie duże wrażenie zrobiło na mnie tylne zawieszenie – skok ma 100 mm i pomimo mojej dużej wagi, działało naprawdę dobrze i nie załamało się podczas jazdy testowej. Dodatkowo zwiększyło to wygodę, zapewniając rowerowi niemal „magiczną jazdę na dywanie”.

☑️ Składanie: Składanie Engwe jest łatwe, a gdy już się opanujesz, zajmie to mniej niż kilka minut – choć na początku waga może sprawić, że będzie to trochę trudne, i poleciłbym, aby dwie osoby podniosły go z tyłu samochodu lub furgonetki.

 

Opierając się na moich wrażeniach z pierwszej jazdy, Engwe Engine Pro 750 W to świetna zabawa z jazdy! Jest bardzo wygodny, przyjemny i stabilny na drodze. Opony o dużej objętości w połączeniu z podwójnym zawieszeniem sprawiają, że czujesz się, jakbyś unosił się w powietrzu!

 

Wydajność jest bardzo wysoka dzięki silnikowi 750 W, a wszystkie, z wyjątkiem najbardziej stromych wzgórz, są prawie bez wysiłku, przy minimalnym zaangażowaniu kierowcy. Możliwość skonfigurowania asysty jest również dużym czynnikiem bonusowym (więcej na ten temat poniżej). Posiadanie przepustnicy będzie świetne dla rowerzystów, którzy mają problemy z początkowym startem z powodu problemów zdrowotnych i jest świetne, jeśli chcesz po prostu odpocząć od pedałowania.

Jak działa system regeneracyjny?

Miałem okazję przetestować system regeneracyjny, aby sprawdzić, czy rzeczywiście działa. Poniżej opisałem jak (i ​​czy) to działa i jak go aktywować.

☑️ Przede wszystkim musisz być w trybie Eco. Wtedy wydaje się, że działa tylko na poziomie wspomagania 1 lub 0. Będziesz wiedział, że działa, gdy pasek zasilania (na wyświetlaczu) zmieni kolor na zielony. Gdy zjeżdżasz ze wzniesienia (lub pedałujesz bez wspomagania), zielony pasek będzie się wydłużał, ponieważ więcej energii wraca do akumulatora.

☑️ Aby uzyskać maksymalną regenerację, musisz płynąć z prędkością 20 mil na godzinę. Silnik jest skutecznie zamieniany w duże dynamo i można poczuć opór podczas zjeżdżania ze stromego wzgórza. W rzeczywistości próbowałem tego na kilku stromych zjazdach i rower nie jechałby powyżej 21 mil na godzinę i wydaje się, że hamulce są lekko zaciągnięte.

☑️ Jeśli zejście jest wystarczająco długie, powinieneś zauważyć wzrost procentowy baterii – po zejściu około pół mili bateria spadła z 54% do 71%. Ale jak tylko wjechałem na kolejne wzgórze, bateria spadła do 54%.

 

 

Jest Engwe Engine Pro legalne?

Tutaj sprawy stają się trudne. W Wielkiej Brytanii i UE obecne prawo e-rowerów określa ciągłą moc wyjściową 250 W (akceptowalna jest wyższa moc szczytowa 500 W) z maksymalną prędkością wspomaganą 15.5 mil na godzinę (25 km / h) i przepustnicą, której nie można użyć około 6 km / h.

Osobiście uważam, że aby zachęcić więcej osób do korzystania z rowerów elektrycznych, należy zmienić prawo, ale rowery elektryczne, takie jak Engwe zacieraj granice między e-rowerem a motorowerem, ponieważ można ich używać jako obu. The Engwe Engine Pro można łatwo ograniczyć w razie potrzeby lub istnieje Engwe Engine X która jest wersją dopuszczoną do ruchu drogowego.

Przerzutki Shimano

🏆 Zwycięzca: ENGINE PRO

Wniosek – Czy Engwe Engine Pro najlepszy wybór?

Połączenia Engwe Engine Pro 750w (szczyt 1000 W) to dużo e-roweru za te pieniądze. Czuje się wytrzymały i wygląda na dobrze złożony. Jest tylko jeden minus – jest dość ciężki. Waży 32 kg, co dla niektórych osób będzie zbyt ciężkie, aby wchodzić po schodach, a nawet wsiadać do samochodu.

Wydajność silnika tylnej piasty jest mocna i płynna. Jeszcze nie przetestowałem pełnego zakresu baterii, ale niepotwierdzone raporty sugerują rzeczywisty zasięg około 40 mil (64 km) przy użyciu mieszanego wspomagania. Dostępny jest tryb eko, normalny i sportowy – plus do wyboru do 9 poziomów wspomagania (5 po wyjęciu z pudełka). Masz też możliwość precyzyjnego dostrojenia poziomów wspomagania i włączenia systemu regeneracji. Dostępna jest również funkcja automatycznego oświetlenia, która włącza światła, gdy tylko robi się ciemniej.

Jestem pod wrażeniem ilości personalizacji, jaką możesz wykonać za pomocą wyświetlacza – naprawdę możesz spersonalizować ten rower, aby odpowiadał Twoim indywidualnym potrzebom. W sumie mogę gorąco polecić Engwe Engine Pro 750 W – jeśli szukasz wszechstronnego i wytrzymałego składanego e-roweru z mocą, wygodą i mnóstwem funkcji technicznych, trudno go przebić w tej cenie. 

Najnowsze recenzje użytkowników

Sprawdź, co myślą inni użytkownicy

  1. ENGWE ENGINE PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    Recenzja dnia 4 czerwca 2024 r. by ZapłaćPomoc

    Bonjour CZTERY,

    Merci de nous faire część komentarzy. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.

    N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des pytania!

    Z pozdrowieniami,
    Zespół Engwe

  2. ENGWE ENGINE PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    Recenzja dnia 4 czerwca 2024 r. by ZapłaćPomoc

    Hola Vicente,

    Gracias por compartir tus pensamientos. Esperamos recibir sus comentarios detallados.

    Pozdrawiam,
    Sprzęt angielski

  3. ENGWE ENGINE PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    5
    Recenzja dnia 1 czerwca 2024 r. by Vincenta Gari Isacha

    Mi humilde opinión la publicaré despues de probar esta bicicleta. De momento tengo la condicion de futuro usuario, La máquina la pedi a Engwe el dia 29 de mayo y espero recibirla en 3-10 dias, según Engwe. Sí que puedo expresar mi opinia como usuario de una E-MTB de montaña con la que llevo 4000 Km. y con la experiencia adquirida hasta ahora y por todo lo que on leido sobre mi futura y nueva E-Engue Engine Pro, i on ogląda filmy, espero superar algunos aspektos de lo eksperymentado hasta la fecha. Con todo, escribiré mis impresiones sobre los „PROS” i los „CONS”.

    + PROS: Valoro positivamente la podwójne zawieszenie, las ruedas de 20" x 4" (FAT), los detalles que no son habituales encontrar en otras máquinas incluso bastante mas caras, como la iluminación automatizada y las variadas configuraciones que son posibles para personalizar una bicicleta electrica, por lo menos para una persona como yo, que soy bastente burmistrz de edad.
    - CONS: Lo que describiré aquí son solo dos aspektos, y que en realidad, son preguntas que desearia que alguien me Competitionara, o, por lo menos comentara. ¿SE PUEDEN TUBELIZAR ESTAS RUEDAS? (Desde que tubelizé mi current E-MTB no on vuelto apinchar ninguna rueda). ¿SE PUEDE INSTALAR UNA TIJA TELESCÓPICA? (Poder adaptar la altura en función del tipo ruta i/o condicion del ciclista, lo rozważenie ważne. Yo lo utilizo siempre). Las 5 deseo que se rozważenie wyrażenia opinii o innych zwyczajach i wizualizacjach filmów.
  4. ENGWE ENGINE PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    5
    Recenzja dnia 12 maja 2024 r. by CZTERY Pierre

    Après 2 ans d'utilisation et environ 1700 Kms, je voulais témoigner (71 ans et 100kgs) z pełną satysfakcją dotyczącą ce vélo. Aucun probleme et beaucoup de plaisir.
    Polecam w 100%. Doskonała jakość relacji/prix. Que du plaisir.
    Merci ENGUIE.

    + PROS: Pytania i odpowiedzi dotyczące raportu dotyczącego gruźlicy Solidne i niezawodne Très bien équipé Wygodne Wydajna bateria
    - CONS: Assez lourd pour un giętki
  5. ENGWE ENGINE PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    Recenzja dnia 6 marca 2024 r. by ZapłaćPomoc

    Bonjour Limbourg,

    Merci de nous faire część komentarzy. Nous offrons le meilleur support après-vente. Veuillez contacter notre équipe à wsparcie@engwe. Netto i chętnie Ci pomożemy.

    Z pozdrowieniami,
    Mike

Kup już dziś i skorzystaj z obniżonej ceny

Kupowanie bezpośrednio z naszej strony internetowej gwarantuje najnowszą wersję ze wszystkimi aktualizacjami!

Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €. Dodaj do koszyka

Oryginalna cena wynosiła: 1.399 €.Obecna cena to: 1.299 €. Dodaj do koszyka

błąd: Ups! Żadnej kradzieży. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pozwolenie.
ENGWE Sklep Internetowy | Kup EP2 Pro i 750W Engine Pro
logo
Porównaj przedmioty
  • Razem (0)
PORÓWNAJ
0
Koszyk