Jako znana marka produkująca wysokiej jakości i opłacalne rowery elektryczne, Engwe jest popularny wśród rowerzystów i entuzjastów outdooru. w roku 2022, Engwe EP-2 pro i Engwe Engine Pro znalazł się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się rowerów elektrycznych w Polski. Chociaż oba są dość fascynującymi rowerami elektrycznymi z wyjątkową ceną, istnieją między nimi różnice. Oto artykuł przedstawiający bezpośrednie porównanie między nimi.
Oba są popularnymi rowerami elektrycznymi spalającymi tłuszcz.
Rozmiar opony Engwe EP-2 Pro i Engwe Engine Pro oba mają wymiary 20 x 4 inches, dlatego nadają się do każdego rodzaju powierzchni. Posiadanie silnika elektrycznego na grubym rowerze ogromnie zwiększa frajdę – naprawdę możesz odkrywać miejsca, których nie odwiedziłbyś w przeszłości, a dzięki dodatkowemu doładowaniu silnika nie musisz już martwić się o strome wzniesienia. Z mocnym silnikiem bezszczotkowym o mocy 750 W, oba Engwe EP-2 Pro i Engwe Engine Pro można wspiąć się na maks. Nachylenie 30 stopni. Należy pamiętać, że zdolność podjeżdżania roweru elektrycznego jest związana z wagą rowerzysty i mocą akumulatora, więc rzeczywisty maksymalny kąt podjazdu może być inny.
Wyższa prędkość maksymalna, większy zasięg i szybsze przyspieszenie.
Nieco większa pojemność baterii Engwe Engine Pro wraz z mocniejszym silnikiem, który osiąga szczytową moc 1000 W, skutkuje wyższą maksymalną prędkością 5 KM/H, większym maksymalnym zasięgiem 10 KM i nieco szybszym przyspieszeniem. Różnice nie są wielkie, więc słynny EP-2 Pro tylko nieznacznie ustępuje swojemu starszemu bratu Engine Pro.
Zwycięzca: ENGINE PRO
Engwe EP-2 Pro wykorzystuje mechaniczny układ hamulcowy tarczowy i Engwe Engine Pro wykorzystuje hydrauliczny hamulec tarczowy. Oba systemy mają te same podstawowe części, ale różnią się technologią zastosowaną do ich działania.
W hamulcu mechanicznym siła wywierana na dźwignię jest przenoszona na jedną z okładzin (nie na obie) za pośrednictwem naprężonej linki hamulca. W hamulcu hydraulicznym siła wywierana na dźwignię jest przenoszona na tłoki w zacisku – a stamtąd na dwa klocki hamulcowe – przez płyn (olej mineralny lub syntetyczny, w zależności od marki hamulca). Ze względu na ciśnienie wywierane przez ten płyn, klocki hamulcowe ostatecznie poruszają się, aby ścisnąć tarczę, a tym samym spowolnić ruch koła.
Na mokrym lub śliskim terenie lepszy jest hydrauliczny układ hamulcowy tarczowy.
Powody są następujące:
Hydrauliczny układ hamulcowy tarczowy jest trwalszy i łatwiejszy w utrzymaniu.
Jeśli Twój e-rower jest wyposażony w hydrauliczny hamulec tarczowy, wystarczy raz w roku sprawdzić i konserwować ten układ. A mechaniczny hamulec tarczowy wymaga okresowych regulacji w celu skalibrowania jego mocy i modulacji poprzez dokręcenie lub poluzowanie linki. Ponieważ klocki zużywają się szybciej, ich trwałość jest bardziej ograniczona niż w przypadku hamulców hydraulicznych.
Mechaniczne hamulce tarczowe są tańsze
Mechaniczny układ hamulcowy tarczowy kosztuje prawie połowę ceny hydraulicznego układu hamulcowego. To jeden z powodów Engwe Ep-2 Pro jest bardziej przystępny cenowo niż Engwe Engine Pro.
Zwycięzca: ENGINE PRO
System amortyzacji jest niezbędnym elementem e-rowerów górskich, absorbuje i tłumi impulsy uderzeniowe, zapewniając komfortową jazdę. Różnica polega na urządzeniu mechanicznym lub hydraulicznym.
Jak sama nazwa wskazuje, amortyzator hydrauliczny współpracuje z hydrauliką: płyn w amortyzatorze jest zmuszany do przepływu przez ograniczone wyloty i układy zaworów, generując opór hydrauliczny i pochłaniając energię kinetyczną. Jest to system zawieszenia powszechnie stosowany w samochodach, ponieważ może zapewnić płynniejszą amortyzację i poprawić komfort.
Engwe Engine Pro posiada blokowane zawieszenie przedniego widelca jako Engwe EP-2 Pro, różnica polega na tym, Engwe EP-2 Pro to rower elektryczny z twardym ogonem i Engwe Engine Pro posiada tylne zawieszenie
Rower elektryczny z twardym ogonem jest bardziej efektywny podczas pedałowania, więc będzie szybszy na wzgórzach i gładkich szlakach. Bez dodatkowego układu zawieszenia waga będzie mniejsza. Dlatego Engwe EP-2 Pro to idealny rower elektryczny do dojazdów do pracy i jazdy w terenie.
Rower elektryczny z pełnym zawieszeniem może lepiej pochłaniać wibracje i jest wygodniejszy w użyciu niż rower górski z twardym ogonem. Jeśli chcesz często korzystać z roweru w trudnym i nierównym terenie lub jesteś doświadczonym kolarzem górskim, lepiej wybrać Engwe Engine Pro aby zapewnić komfort, maksymalną przyczepność i zmniejszyć zmęczenie na drogach.
Zwycięzca: ENGINE PRO
Obie Engwe EP-2 Pro i Engwe Engine Pro używaj wysokiej jakości zmiennych prędkości Shimano® i Engwe Engine Pro ma 1 dodatkowy bieg. Więcej biegów pozwala rowerzystom na bardziej wyrafinowaną zmianę prędkości i dostosowanie się do podjazdów, śliskiej nawierzchni i różnych terenów.
Engwe Engine Pro wykorzystuje zmodernizowany silnik, dlatego gdy oba mają silniki o mocy 750 W, Engwe Engine Pro może osiągnąć większą prędkość maksymalną przy mocy szczytowej przekraczającej 1000 W. Należy tutaj zauważyć, że maksymalna prędkość roweru elektrycznego jest związana z wagą rowerzysty, mocą akumulatora i terenem, więc maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć, jest różna w różnych okolicznościach.
Zwycięzca: ENGINE PRO
Porównać do Engwe EP-2 Pro, Engwe Engine Pro ma bardziej zaawansowany ekran LCD, jest to wielokolorowy ekran, a rozmiar jest większy. Jest bardziej szczegółowy w wyświetlaniu prędkości, wyświetlając prędkość w czasie rzeczywistym, maksymalną prędkość i średnią prędkość. Obsługuje również ustawienie różnych parametrów, takich jak średnica koła, ograniczenie prędkości, ustawienie mocy akumulatora, ustawienie parametrów PAS itp.
Zwycięzca: ENGINE PRO
Engwe Engine Pro ma mocniejsze tylne siedzenie, jeśli często przewozisz rzeczy swoim rowerem elektrycznym, Engwe Engine Pro jest dla ciebie lepszym wyborem.
Zwycięzca: ENGINE PRO
Engwe EP-2 Pro to bardziej opłacalny wybór, jeśli jeździsz nim na dojazdy do pracy i niezbyt intensywną jazdę w terenie. Engwe Engine Pro został zaprojektowany, aby dostosować się do bardziej złożonych i zróżnicowanych chodników i terenów, a jego hydrauliczny układ hamulcowy i pełne zawieszenie zapewnią płynniejszą i wygodniejszą jazdę na rowerze. Ważnym czynnikiem jest również budżet. Engwe EP-2 PRO zadowoli większość użytkowników, ale bez limitu budżetowego ENGWE ENGINE PRO zrobi wszystko tylko trochę lepiej i dlatego jest bardziej zalecaną opcją.
Sprawdź, co myślą inni użytkownicy
Bonjour Limbourg,
Merci de nous faire część komentarzy. Nous offrons le meilleur support après-vente. Veuillez contacter notre équipe à wsparcie@engwe. Netto i chętnie Ci pomożemy.
Z pozdrowieniami,
Mike
Mam jeden Engine Pro, j'en suis très content, mais comme je fais le chabert avec de manière permanente, le vélo souffre énormément. J'ai déjà fait appel au service technic, j'ai Rapidement reçu les pèces qu'il me fallait pour entretenir et réparer mon vélo.
Par contre je recherche un nouvel axe de pédalier pour mon vélo et là, j'ai difficile à me faire comprendre du service après vente chinois. Je pense que j'ai une bille de roulement qui est cassée, et aimerai zmieniacz cet ax qui n'est plus au top de sa forme.
Bonjour Huteau,
Voici une vidéo montrant komentarz emeryt le pédalier et le capteur d'un Engine PRO : https://www.youtube.com/watch?v=XhPhdBVuebw
J'espère que cela vous pomocera et n'hésitez pas à nous écrire à wsparcie@engwe. Netto si vous avez besoin d'aide supplémentaire !
Z pozdrowieniami,
Zespół pomocy Engwe
Bonjour Pietro,
Merci d'avoir partagé vos commentaires et de nous avoir informés que vous avez bien reçu votre vélo et que vous l'avez adoré. Nous sommes heureux de propoer à nos client des produits de qualité.
Z poważaniem,
L'équipe de support Engwe
Witaj Jacenty,
Bardzo dziękuję za podzielenie się swoją opinią z nami i naprawdę doceniamy Twoje traktowanie. Chcielibyśmy, aby wszystkie niezbędne części były dostępne. Prosimy o kontakt za pośrednictwem e-maila na wsparcie@engwe. Netto, az łatwości korzystania z zorganizowanej części Twojego roweru. Warto udostępnić, że nie są udostępniane części zamienne, bezpośrednio na naszej stronie internetowej, do udostępniania ich dostawę dla Ciebie.
Pozdrowienia,
Mikrofon
Kupowanie bezpośrednio z naszej strony internetowej gwarantuje najnowszą wersję ze wszystkimi aktualizacjami!
1.049€ 999€ Dodaj do koszyka
1.499€ 1.349€ Dodaj do koszyka
ENGWE E-ROWERY
ENGWE® Online Shop oferuje ekskluzywne oferty zaawansowanych rowerów elektrycznych w przystępnych cenach. Nasz dobrze zaopatrzony sklep zaopatrzy Cię w kilka dni. Ta strona internetowa jest obsługiwana przez dystrybutora z Polski (nie jest to oficjalna strona internetowa). Twoje zaufanie i lojalność w ENGWE® są doceniane.
ENGWE EP-2 PRO -
Recenzja dnia 11 marca 2024 r. by ZapłaćPomoc1.049€999€Witaj Xandro,
Hij wordt geleverd met een accu van 13 Ah, maar u kunt ook een accu van 16 Ah plaatsen om het vermogen te vergroten. De 16Ah-accu wordt niet bij de fiets geleverd, u kunt deze hier bestellen: https://engue.net/shop/engwe-accessories/lithium-ion-16ah-battery-for-engine-pro-16ah-version- of-ep-2-pro%ef%bc%8813ah-wersja/
Dzięki!
ENGWE EP-2 PRO -
1.049€999€Wat betekent de zin, er wordt een extra accu 16ah bij geleverd? Bij ons zit er geen extra accu bij.
ENGWE EP-2 PRO -
Recenzja dnia 6 marca 2024 r. by ZapłaćPomoc1.049€999€Witaj Bengcie,
Przykro mi, że w tej chwili nie oferujemy pomocy telefonicznej. Czy mógłbyś nam wysłać na adres wsparcie@engwe. Netto a nasz zespół skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin?
Pozdrowienia,
Mike
ENGWE EP-2 PRO -
1.049€999€Potrzebuję numeru telefonu. Muszę zamówić kontroler. Numer na celowniku nie jest używany. Ja mieszkam w Szwecji
ENGWE EP-2 PRO -
Recenzja dnia 12 lutego 2024 r. by ZapłaćPomoc1.049€999€Hi David,
Vielen Dank für Ihr Feedback! Bitte wenden Sie sich unser Support-Team unter wsparcie@engwe. Netto. Das Team hilft Ihnen gerne bei der Geschwindigkeitsbegrenzung.
Z pozdrowieniami,
Engwe-Zespół