ENGWE rozszerzenie
EP-2 PRO
Super przystępne cenowo
Deal Score+ 226
Deal Score+ 25
ENGWE rozszerzenie
SILNIK PRO
Zaawansowane aktualizacje
EP-2 PRO kontra ENGINE PRODwa najlepiej sprzedające się e-rowery!
VS
Opony grubeGruba opona 4” x 20
VS
Inteligentny wyświetlacz LCDZ podstawowymi ustawieniami
VS
Kolorowy wyświetlacz LCDZ zaawansowanymi ustawieniami
VS
Tylny amortyzatorAmortyzacja hydrauliczna
VS
Hydrauliczny hamulec tarczowyUkład hamulcowy
VS
Port ładowania USBNaładuj swój smartfon
VS
Ładowanie akumulatoraŁadowanie akumulatora podczas jazdy
VS
SilnikMoc szczytowa w watach
750
VS
1000 (szczyt)
Pojemność bateriiW amperogodzinach
13
VS
16
Manetka Shimano®Ilość biegów
7
VS
8
Zakres trybu elektrycznegoSzacowany w kilometrach
50 - 60
VS
60 - 70
Tylny bagażnikNośność w kilogramach
50
VS
110
Do prędkościPrędkość w km/h w trybie sportowym
40
VS
45

Porównaj Engwe EP-2 PRO z Engwe ENGINE PRO

Porównanie specyfikacji i recenzje

Jako znana marka produkująca wysokiej jakości i niedrogie rowery elektryczne, Engwe cieszy się popularnością wśród rowerzystów i entuzjastów outdooru. W roku 2022 Engwe EP-2 pro i Engwe Engine Pro znalazły się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się rowerów elektrycznych w Polski. Chociaż oba są dość fascynującymi rowerami elektrycznymi o wyjątkowej cenie, istnieją między nimi różnice. Oto artykuł, w którym porównano je ze sobą.

 

Engwe EP-2 Pro kontra Engwe Engine Pro: Gruba opona E-rowery

Oba są popularnymi rowerami elektrycznymi spalającymi tłuszcz.

 

Rozmiar opon Engwe EP-2 Pro i Engwe Engine Pro wynosi 20 x 4 inches, dlatego nadają się do każdego rodzaju nawierzchni. Posiadanie silnika elektrycznego na rowerze fat bike znacznie zwiększa współczynnik zabawy – naprawdę możesz odkrywać miejsca, do których nie miałeś okazji dotrzeć w przeszłości, a dzięki dodatkowej mocy silnika nie musisz już martwić się o strome wzniesienia. Dzięki mocnemu silnikowi bezszczotkowemu o mocy 750 W zarówno Engwe EP-2 Pro, jak i Engwe Engine Pro mogą pokonywać wzniesienia o nachyleniu maks. 30 stopni. Należy pamiętać, że zdolność pokonywania wzniesień przez rower elektryczny jest związana z wagą rowerzysty i mocą akumulatora, więc rzeczywisty maksymalny kąt pokonywania wzniesień może być inny.

Silnik Engwe Engine Pro jest nieco szybszy od EP-2 Pro, a jego maksymalny zasięg jest większy

Wyższa prędkość maksymalna, większy zasięg i szybsze przyspieszenie.

 

Nieco większa pojemność baterii Engwe Engine Pro w połączeniu z mocniejszym silnikiem o mocy szczytowej 1000 W skutkuje wyższą maksymalną prędkością 5 km/h, dłuższym maksymalnym zasięgiem 10 km i nieco szybszym przyspieszeniem. Różnice nie są duże, więc słynny EP-2 Pro jest tylko nieznacznie w tyle za swoim starszym bratem Engine Pro.

Maksymalny zasięg wspomagania pedałowania (KM)

🏆 Zwycięzca: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Różnice w Układ hamulcowy

Hydrauliczne hamowanie tarczowe a mechaniczne hamowanie tarczowe

Engwe EP-2 Pro wykorzystuje mechaniczny układ hamulcowy tarczowy, a Engwe Engine Pro wykorzystuje hydrauliczny układ hamulcowy tarczowy. Oba układy mają te same podstawowe części, ale różnią się technologią, która umożliwia ich działanie.

W hamulcu mechanicznym siła wywierana na dźwignię jest przenoszona na jedną z okładzin (nie na obie) za pośrednictwem naprężonej linki hamulca. W hamulcu hydraulicznym siła wywierana na dźwignię jest przenoszona na tłoki w zacisku – a stamtąd na dwa klocki hamulcowe – przez płyn (olej mineralny lub syntetyczny, w zależności od marki hamulca). Ze względu na ciśnienie wywierane przez ten płyn, klocki hamulcowe ostatecznie poruszają się, aby ścisnąć tarczę, a tym samym spowolnić ruch koła.

 

Na mokrym lub śliskim terenie lepszy jest hydrauliczny układ hamulcowy tarczowy.

 

Powody są następujące:

  1. Hydrauliczny hamulec tarczowy zapewnia bardziej liniowe i progresywne hamowanie (przynajmniej dla większości). Koła nie blokują się nagle, zmniejszając ryzyko upadku i zapewniając lepszą kontrolę i prowadzenie roweru.
  2. Obwód hydraulicznego hamulca tarczowego jest całkowicie zamknięty i bardziej uszczelniony. W mechanicznych hamulcach tarczowych linka jest odsłonięta w miejscu połączenia z zaciskiem. Jest zatem bardziej prawdopodobne, że woda wejdzie z nim w kontakt, dostanie się do obwodu i zmodyfikuje jego działanie, zmniejszając siłę hamowania.
 

Hydrauliczny układ hamulcowy tarczowy jest trwalszy i łatwiejszy w utrzymaniu.

Jeśli Twój e-rower jest wyposażony w hydrauliczny hamulec tarczowy, wystarczy raz w roku sprawdzić i konserwować ten układ. A mechaniczny hamulec tarczowy wymaga okresowych regulacji w celu skalibrowania jego mocy i modulacji poprzez dokręcenie lub poluzowanie linki. Ponieważ klocki zużywają się szybciej, ich trwałość jest bardziej ograniczona niż w przypadku hamulców hydraulicznych.

 

Mechaniczne hamulce tarczowe są tańsze

Mechaniczny układ hamulcowy tarczowy kosztuje prawie połowę ceny hydraulicznego układu hamulcowego tarczowego. To jeden z powodów, dla których Engwe Ep-2 Pro jest bardziej przystępny cenowo niż Engwe Engine Pro.

 

🏆 Zwycięzca: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Różnice w System amortyzujący

Amortyzacja hydrauliczna a amortyzacja mechaniczna

System amortyzacji jest niezbędnym elementem e-rowerów górskich, absorbuje i tłumi impulsy uderzeniowe, zapewniając komfortową jazdę. Różnica polega na urządzeniu mechanicznym lub hydraulicznym.

Jak sama nazwa wskazuje, amortyzator hydrauliczny współpracuje z hydrauliką: płyn w amortyzatorze jest zmuszany do przepływu przez ograniczone wyloty i układy zaworów, generując opór hydrauliczny i pochłaniając energię kinetyczną. Jest to system zawieszenia powszechnie stosowany w samochodach, ponieważ może zapewnić płynniejszą amortyzację i poprawić komfort.

Hard Tail kontra pełne zawieszenie

Engwe Engine Pro ma blokowane zawieszenie przedniego widelca, podobnie jak Engwe EP-2 Pro. Różnica polega na tym, że Engwe EP-2 Pro to elektryczny rower typu hard-tail, a Engwe Engine Pro ma zawieszenie tylne.

Elektryczny rower typu hard-tail jest bardziej efektywny podczas pedałowania, więc będzie szybszy na wzgórzach i gładkich szlakach. Bez dodatkowego układu zawieszenia waga będzie mniejsza. Dlatego Engwe EP-2 Pro to idealny rower elektryczny do dojazdów do pracy i jazdy terenowej.

Rower elektryczny z pełnym zawieszeniem lepiej pochłania drgania i jest wygodniejszy w użyciu niż rower górski typu hard-tail. Jeśli chcesz często używać roweru na nierównym terenie lub jesteś doświadczonym rowerzystą górskim, lepiej wybrać Engwe Engine Pro, aby zapewnić sobie komfort, maksymalną przyczepność i zmniejszyć zmęczenie na drogach.

🏆 Zwycięzca: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Różnice w Przekładnie i zmienna prędkość

7 biegów vs 8 biegów

Zarówno Engwe EP-2 Pro, jak i Engwe Engine Pro wykorzystują wysokiej jakości zmienne przełożenia Shimano®, a Engwe Engine Pro ma 1 dodatkowy bieg. Więcej biegów pozwala kolarzom na bardziej wyrafinowane zmiany biegów i dostosowanie się do wspinaczki, śliskiego podłoża i różnego rodzaju terenu.

Ulepszony silnik

Engwe Engine Pro wykorzystuje ulepszony silnik, dlatego gdy oba mają silniki o mocy 750 W, Engwe Engine Pro może osiągnąć szybszą prędkość maksymalną z mocą szczytową przekraczającą 1000 W. Należy zauważyć, że maksymalna prędkość roweru elektrycznego jest związana z wagą rowerzysty, mocą akumulatora i terenem, więc maksymalna prędkość, jaką może osiągnąć, jest różna w różnych okolicznościach.

Przerzutki Shimano

🏆 Zwycięzca: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Różnice w Wyświetlacz LCD

W porównaniu do Engwe EP-2 Pro, Engwe Engine Pro ma bardziej zaawansowany ekran LCD, jest wielokolorowy i większy. Jest bardziej szczegółowy w wyświetlaniu prędkości, wyświetlając prędkość w czasie rzeczywistym, prędkość maksymalną i średnią. Obsługuje również ustawianie różnych parametrów, takich jak średnica koła, ograniczenie prędkości, ustawienie mocy baterii, ustawienie parametrów PAS itp.


🏆 Zwycięzca: ENGINE PRO

Engwe EP-2 Pro vs Engwe Engine Pro: Różnice w Tylne siedzenie

Engwe Engine Pro ma mocniejsze tylne siedzenie. Jeśli często przewozisz rzeczy na swoim rowerze elektrycznym, Engwe Engine Pro będzie dla Ciebie lepszym wyborem.

Maksymalne obciążenie bagażnika tylnego (kg)

🏆 Zwycięzca: ENGINE PRO

Podsumowanie porównania

Engwe EP-2 Pro to bardziej opłacalny wybór, jeśli jeździsz nim dojeżdżając do pracy i nie tak intensywnie jeżdżąc w terenie. Engwe Engine Pro został zaprojektowany tak, aby dostosować się do bardziej złożonych i zróżnicowanych nawierzchni i terenów, jego hydrauliczny układ hamulcowy i pełne zawieszenie zapewnią płynniejszą i wygodniejszą jazdę na rowerze. Budżet jest również ważnym czynnikiem. Engwe EP-2 PRO zadowoli większość użytkowników, ale bez ograniczeń budżetowych ENGWE ENGINE PRO zrobi wszystko, ale tylko trochę lepiej, dlatego jest bardziej polecaną opcją.

Najnowsze recenzje użytkowników

Sprawdź, co myślą inni użytkownicy

  1. ENGWE EP-2 PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.099 €.Obecna cena to: 949 €.

    Recenzja dnia 11 marca 2024 r. by ZapłaćPomoc

    Witaj Xandro,

    Hij wordt geleverd met een accu van 13 Ah, maar u kunt ook een accu van 16 Ah plaatsen om het vermogen te vergroten. De 16Ah-accu wordt niet bij de fiets geleverd, u kunt deze hier bestellen: https://engue.net/shop/engwe-accessories/lithium-ion-16ah-battery-for-engine-pro-16ah-version- of-ep-2-pro%ef%bc%8813ah-wersja/

    Dzięki!

  2. ENGWE EP-2 PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.099 €.Obecna cena to: 949 €.

    4
    Recenzja dnia 7 marca 2024 r. by Xandra

    Wat betekent de zin, er wordt een extra accu 16ah bij geleverd? Bij ons zit er geen extra accu bij.

    + PROS: Fiets net een halve dag en nog niet gebruikt. Koniec Eerste indruk!
    - CONS: Aanknop Vinden jest trwały.
  3. ENGWE EP-2 PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.099 €.Obecna cena to: 949 €.

    Recenzja dnia 6 marca 2024 r. by ZapłaćPomoc

    Witaj Bengcie,

    Przykro mi, że w tej chwili nie oferujemy pomocy telefonicznej. Czy mógłbyś nam wysłać na adres support@engwe.net a nasz zespół skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin?

    Pozdrowienia,
    Mike

  4. ENGWE EP-2 PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.099 €.Obecna cena to: 949 €.

    4
    Recenzja dnia 6 marca 2024 r. by Bengta Myckelberga

    Potrzebuję numeru telefonu. Muszę zamówić kontroler. Numer na celowniku nie jest używany. Ja mieszkam w Szwecji

  5. ENGWE EP-2 PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.099 €.Obecna cena to: 949 €.

    Recenzja dnia 12 lutego 2024 r. by ZapłaćPomoc

    Hi David,

    Vielen Dank für Ihr Feedback! Bitte wenden Sie sich unser Support-Team unter support@engwe.net. Das Team hilft Ihnen gerne bei der Geschwindigkeitsbegrenzung.

    Z pozdrowieniami,
    Zespół Engwe

  1. ENGWE SILNIK PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    3
    Recenzja dnia 24 lipca 2024 r. by Vincenta Gari Isacha

    Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no on relizado todas las pruebas puedo decir, que si la funkcja zawieszenia como esperaba de ella y como dicen otros evaluadores, le podria asignar las 5 estrellas. Por lo visto me ha tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la zawieszenie centralne, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. Heintado que algun wyższy me lo solucione, pero tampoco lo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el respaldo tecnico necesario.

    + PROS: Z wyjątkiem zawieszeń, todo me parece bien.
    - CONS: Las suspenses un fracaso que decepcionan a cualquiera.
  2. ENGWE SILNIK PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    Recenzja dnia 21 czerwca 2024 r. by ZapłaćPomoc

    Witaj Juan,

    Aquí hay un video que muestra como puede limitar la velocidad en su ENGWE ENGINE PRO.

    https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view

    ¡Gracias y por favour avíseme si tiene alguna pregunta!

    Miguel

  3. ENGWE SILNIK PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    5
    Recenzja dnia 19 czerwca 2024 r. by Juan David Ordoñez

    hola, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo?

  4. ENGWE SILNIK PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    5
    Recenzja dnia 15 czerwca 2024 r. by Hansi Franke

    Gutes Fahrad

    - CONS: Finde nichts wegen Display Sperre Code falsch eingegeben kann es nicht mehr startenh
  5. ENGWE SILNIK PRO - Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €.

    Recenzja dnia 4 czerwca 2024 r. by ZapłaćPomoc

    Bonjour CZTERY,

    Merci de nous faire część komentarzy. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.

    N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des pytania!

    Z pozdrowieniami,
    Zespół Engwe

Kup już dziś i skorzystaj z obniżonej ceny

Kupowanie bezpośrednio z naszej strony internetowej gwarantuje najnowszą wersję ze wszystkimi aktualizacjami!

Oryginalna cena wynosiła: 1.099 €.Obecna cena to: 949 €. Dodaj do koszyka

Oryginalna cena wynosiła: 1.499 €.Obecna cena to: 1.479 €. Dodaj do koszyka

błąd:
Sklep internetowy ENGWE | Kup EP2 Pro i 750W Engine Pro
logo
Porównaj przedmioty
  • Razem (0)
PORÓWNAJ
2
 
2024-12-12

Anulowanie zamówienia

Unikaj niepotrzebnych odwołań

Sprawdź nasze Centrum pomocy lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, aby uzyskać szybkie rozwiązania przed anulowaniem. Często możemy rozwiązać problemy i pomóc Ci uniknąć kosztów anulowania.

Rozpocznij proces anulowania zamówienia

Czterocyfrowy numer. Bez liter i symboli.

Akceptujemy tylko czterocyfrowy numer zamówienia (np. „6001”). Inne formaty nie pochodzą od nas - Czytaj więcej.

Koszyk