Zasady dostawy

1. Wstęp

1.1 W niniejszej polityce określamy szczegóły dotyczące metod dostawy, okresów i opłat, które mają zastosowanie do zamówień na nasze produkty składanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Magazyn Miejsce przeznaczenia Czas i koszt wysyłki
Europie Austria, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia (bez Azorów), Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania (bez Teneryfy, bez Las Palmas) i Szwecji 3-11 dni
00,00 EUR
Wielka Brytania Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Północna. 3-11 dni
99,00 EUR
* Śledź swoje zamówienie na www.17track.net z otrzymanym kodem śledzenia.

1.2 Niniejsza polityka nie tworzy prawnie egzekwowalnych praw i obowiązków; raczej nasza zwyczajowa praktyka w odniesieniu do dostawy produktów jest wskazana w niniejszej polityce.

2. Opłaty za dostawę

2.1 Oferujemy bezpłatna dostawa standardowa do Polski:
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania i Szwecja. W odniesieniu do standardowej metody dostawy, koszt dostawy wyniesie 00,00 €;

2.1 Oferujemy standardową dostawę do Wielkiej Brytanii:
Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Północna. W odniesieniu do standardowej metody dostawy, koszt dostawy wyniesie 99,00 €;

2.3 Możemy zaoferować standardową dostawę do krajów reszty świata. Po otrzymaniu zapytania e-mailowego ręcznie sprawdzimy możliwości dostawy i odpowiemy podając przewidywany termin dostawy oraz cenę.

3. Czas dostawy (sposoby i terminy)

3.1 Metody, których używamy do dostarczania naszych produktów, oraz okresy, w których dostawa jest zwykle realizowana, są następujące:

(a) jeśli adres dostawy znajduje się na Kontynentalna część Polski, będziesz mógł wybrać lub tylko skorzystać z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy termin dostawy produktów tą metodą to 3-11 dni robocze, z naszym prawo 30 dni, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić terminową dostawę.

(b) jeśli adres dostawy znajduje się na Wielka Brytania kontynentalna, będziesz mógł wybrać lub tylko skorzystać z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy termin dostawy produktów tą metodą to 3-11 dni robocze, z naszym prawem do 30 dni, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić terminową dostawę.

(c) jeśli Twój kraj znajduje się poza UE lub Wielką Brytanią, typowy termin dostawy produktu nie jest znany z góry, ale zostanie zaproponowany Ci pocztą elektroniczną przez naszego agenta wsparcia.

3.2 Jeśli złożysz zamówienie do godziny 1:1 GMT/BST w dzień roboczy, te okresy rozpoczynają się od zakończenia pracy w tym dniu; jeśli złożysz zamówienie po godzinie XNUMX:XNUMX GMT/BST w dzień roboczy lub w dzień wolny od pracy, okresy te rozpoczynają się od zakończenia pracy następnego dnia roboczego.

3.3 Terminy dostawy określone w niniejszym punkcie 3 są jedynie orientacyjne i chociaż dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu terminową dostawę, nie gwarantujemy dostawy przed końcem określonego okresu.

3.4 Przed wysłaniem produktu możemy przeprowadzić kontrole pod kątem oszustw, które mogą opóźnić dostawę. Jeśli dostawa może zostać opóźniona w wyniku kontroli pod kątem oszustw, powiadomimy Cię o tym.

4. Ograniczenia geograficzne

4.1 Zazwyczaj dostarczamy przesyłki do następujących krajów i terytoriów: większości krajów Polski i Wielkiej Brytanii. Nie możemy zaoferować dostawy do Belgii oraz krajów i terytoriów wyspiarskich, w tym; Malta, Cypr, brytyjskie terytoria zamorskie, Teneryfa, Las Palmas i Azory.

3.2 Od czasu do czasu możemy zgodzić się na dostarczanie produktów do innych krajów i terytoriów.

5. Śledzenie dostawy

5.1 Śledzenie dostawy jest dostępne w odniesieniu do wszystkich zamówień na nasze produkty.

5.2 Aby śledzić dostawę, wprowadź numer zamówienia (podany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia) na stronie naszego dostawcy usług dostawy tutaj: https://www.17track.net/. Jeżeli w czasie Twojej wizyty w Internecie link nie będzie działał, zalecamy odwiedzenie strony https://www.ship24.com/ zamiast.

6. Odbiór i podpis

6.1 Wszystkie dostawy muszą zostać odebrane osobiście pod adresem dostawy i muszą zostać opatrzone podpisem. Odbiorca musi być obecny podczas dostawy.

6.2 Nasz dostawca usług dostawy powiadomi Cię z wyprzedzeniem o próbie dostarczenia przesyłki wymagającej podpisu.

7. Dostawy dodatkowe

7.1 Jeśli pierwsza próba dostawy nie powiedzie się, nasz dostawca usług dostawy podejmie co najmniej jeszcze jedną próbę dostarczenia produktów z zamówienia.

8. Kolekcja

8.1 Procedura odbioru; Proces odbioru obejmuje śledzenie przesyłki za pomocą kodu śledzenia dostarczonego po złożeniu zamówienia. Nasz wyznaczony kurier skontaktuje się z Tobą na kilka godzin przed planowaną datą dostawy, aby potwierdzić dokładny czas dostawy. Oczekuje się, że odbiorca otrzyma przesyłkę pod wskazany w trakcie składania zamówienia adres. Tam są bez dodatkowych kosztów i wymagań po otrzymaniu towaru.

8.2 Jeśli Twoje produkty pozostaną niedostarczone, mimo że nasz dostawca usług dostawczych podejmie co najmniej 1 dodatkową próbę ich dostarczenia, dostawca usług dostawy zostawi pod Twoim adresem wizytówkę z instrukcjami, w jaki sposób możesz odebrać swoje produkty, w tym terminem odbioru.

8.3 W przypadku odmowy odbioru paczki bez wcześniejszego porozumienia z naszą firmą, co skutkuje zwrotem produktu do naszego magazynu, od zwracanej kwoty zostanie odliczona opłata za przesyłkę w wysokości 200,00 EUR

9. Problemy z dostawą

9.1 Jeśli doświadczysz problemów z dostawą, skontaktuj się z nami w ciągu 8 dni, korzystając z danych kontaktowych, które publikujemy na naszej stronie internetowej lub poinformuj o tym w inny sposób.

9.2 Jeśli nasz dostawca usług dostawy nie jest w stanie dostarczyć Twoich produktów, a taka awaria wynika z Twojej winy, a Ty nie odbierzesz swoich produktów od naszego dostawcy usług dostawy w odpowiednim terminie, możemy uzgodnić zorganizowanie ponownej dostawy produktów ; zastrzegamy sobie jednak prawo do obciążenia Państwa faktycznymi kosztami ponownej dostawy (nawet jeśli początkowa dostawa była bezpłatna).

9.3 Orientacyjna lista sytuacji, w których niedostarczenie będzie z Twojej winy, znajduje się poniżej:

(a) podałeś zły lub brakujący adres/numer telefonu do dostawy;

(b) w podanym adresie do doręczeń jest błąd;

(c) adres do doręczeń nie jest racjonalnie dostępny;

d) adres do doręczeń nie jest bezpiecznie dostępny;

(e) jeżeli odbiór osobisty nie jest wymagany, nie ma łatwych i bezpiecznych sposobów pozostawienia produktów pod adresem dostawy i nie ma osoby, która mogłaby odebrać dostawę; lub

(f) jeśli wymagany jest odbiór osobisty, pod adresem nie ma osoby, która mogłaby odebrać przesyłkę i złożyć podpis.

9.3 W przypadku chęci zwrotu towaru do nas z jakiegokolwiek powodu, należy postępować zgodnie z naszą Polityką zwrotów i refundacji https://engue.net/refund-returns/

błąd:
Sklep internetowy ENGWE | Kup EP2 Pro i 750W Engine Pro
logo
Porównaj przedmioty
  • Razem (0)
PORÓWNAJ
2
 
2024-12-12

Anulowanie zamówienia

Unikaj niepotrzebnych odwołań

Sprawdź nasze Centrum pomocy lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, aby uzyskać szybkie rozwiązania przed anulowaniem. Często możemy rozwiązać problemy i pomóc Ci uniknąć kosztów anulowania.

Rozpocznij proces anulowania zamówienia

Czterocyfrowy numer. Bez liter i symboli.

Akceptujemy tylko czterocyfrowy numer zamówienia (np. „6001”). Inne formaty nie pochodzą od nas - Czytaj więcej.

Koszyk