ENGWE® Autoryzowany Dystrybutor Polski. Engwe Sklep zaprasza. ♡

Zasady dostawy

1. Wstęp

1.1 W niniejszej polityce określamy szczegóły dotyczące metod dostawy, okresów i opłat, które mają zastosowanie do zamówień na nasze produkty składanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Magazyn Cel Czas i koszt wysyłki
Europa Austria, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia (bez Azorów), Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania (bez Teneryfy, bez Las Palmas) i Szwecji 4-10 dni
79,00 EUR
United Kingdom Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Północna. 4-10 dni
99,00 EUR
* Śledź swoje zamówienie na www.17track.net z otrzymanym kodem śledzenia.

1.2 Niniejsza polityka nie tworzy prawnie egzekwowalnych praw i obowiązków; raczej nasza zwyczajowa praktyka w odniesieniu do dostawy produktów jest wskazana w niniejszej polityce.

2. Opłaty za dostawę

2.1 Oferujemy standardową lub ekspresową dostawę do Polski:
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania i Szwecja . W odniesieniu do standardowej metody dostawy, koszt dostawy wyniesie 129,00 €;

2.1 Oferujemy standardową lub ekspresową dostawę do Wielkiej Brytanii:
Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Północna. W odniesieniu do standardowej metody dostawy, koszt dostawy wyniesie 129,00 €;

3. Czas dostawy (sposoby i terminy)

3.1 Metody, których używamy do dostarczania naszych produktów, oraz okresy, w których dostawa jest zwykle realizowana, są następujące:

(a) jeśli adres dostawy znajduje się na Kontynentalna część Polski, będziesz mógł wybrać lub tylko skorzystać z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy termin dostawy produktów tą metodą to 3-10 dni robocze, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej;

(b) jeśli adres dostawy znajduje się na Wielka Brytania kontynentalna, będziesz mógł wybrać lub tylko skorzystać z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy termin dostawy produktów tą metodą to 3-10 dni robocze, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej;

3.2 Jeśli złożysz zamówienie do godziny 1:1 GMT/BST w dzień roboczy, te okresy rozpoczynają się od zakończenia pracy w tym dniu; jeśli złożysz zamówienie po godzinie XNUMX:XNUMX GMT/BST w dzień roboczy lub w dzień wolny od pracy, okresy te rozpoczynają się od zakończenia pracy następnego dnia roboczego.

3.3 Terminy dostawy określone w niniejszym punkcie 3 są jedynie orientacyjne i chociaż dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu terminową dostawę, nie gwarantujemy dostawy przed końcem określonego okresu.

3.4 Przed wysłaniem produktu możemy przeprowadzić kontrole pod kątem oszustw, które mogą opóźnić dostawę. Jeśli dostawa może zostać opóźniona w wyniku kontroli pod kątem oszustw, powiadomimy Cię o tym.

4. Ograniczenia geograficzne

4.1 Zwykle będziemy w stanie dostarczyć do następujących krajów i terytoriów: Unia Europejska i Wielka Brytania. Nie możemy zaoferować dostawy do Belgii oraz krajów i terytoriów wyspiarskich, w tym; Malta, Cypr, brytyjskie terytoria zamorskie, Teneryfa, Las Palmas i Azory.

3.2 Od czasu do czasu możemy zgodzić się na dostarczanie produktów do innych krajów i terytoriów.

5. Śledzenie dostawy

5.1 Śledzenie dostawy jest dostępne w odniesieniu do wszystkich zamówień na nasze produkty.

5.2 Aby śledzić dostawę, wprowadź numer zamówienia (podany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia) na stronie naszego dostawcy usług dostawy tutaj: https://www.17track.net/.

6. Odbiór i podpis

6.1 Wszystkie dostawy muszą być odbierane osobiście pod adresem dostawy i muszą być opatrzone podpisem.

6.2 Nasz dostawca usług dostawy powiadomi Cię z wyprzedzeniem o próbie dostarczenia przesyłki wymagającej podpisu.

7. Dostawy dodatkowe

7.1 Jeśli pierwsza próba dostawy nie powiedzie się, nasz dostawca usług dostawy podejmie co najmniej jeszcze jedną próbę dostarczenia produktów z zamówienia.

8. Kolekcja

8.1 Jeśli Twoje produkty pozostaną niedostarczone, mimo że nasz dostawca usług dostawczych podejmie co najmniej 1 dodatkową próbę ich dostarczenia, dostawca usług dostawy zostawi pod Twoim adresem wizytówkę z instrukcjami, w jaki sposób możesz odebrać swoje produkty, w tym terminem odbioru.

9. Problemy z dostawą

9.1 Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z dostawą, skontaktuj się z nami, korzystając z danych kontaktowych, które publikujemy na naszej stronie internetowej lub poinformuj o tym w inny sposób.

9.2 Jeśli nasz dostawca usług dostawy nie jest w stanie dostarczyć Twoich produktów, a taka awaria wynika z Twojej winy, a Ty nie odbierzesz swoich produktów od naszego dostawcy usług dostawy w odpowiednim terminie, możemy uzgodnić zorganizowanie ponownej dostawy produktów ; zastrzegamy sobie jednak prawo do obciążenia Państwa faktycznymi kosztami ponownej dostawy (nawet jeśli początkowa dostawa była bezpłatna).

9.3 Orientacyjna lista sytuacji, w których niedostarczenie będzie z Twojej winy, znajduje się poniżej:

(a) podałeś zły lub brakujący adres/numer telefonu do dostawy;

(b) w podanym adresie do doręczeń jest błąd;

(c) adres do doręczeń nie jest racjonalnie dostępny;

d) adres do doręczeń nie jest bezpiecznie dostępny;

(e) jeżeli odbiór osobisty nie jest wymagany, nie ma łatwych i bezpiecznych sposobów pozostawienia produktów pod adresem dostawy i nie ma osoby, która mogłaby odebrać dostawę; lub

(f) jeśli wymagany jest odbiór osobisty, pod adresem nie ma osoby, która mogłaby odebrać przesyłkę i złożyć podpis.

błąd: Ups! Żadnej kradzieży. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pozwolenie.
ENGWE Sklep Internetowy | Kup EP2 Pro i 750W Engine Pro
logo
Porównaj przedmioty
  • Razem (0)
Porównaj
0
Koszyk