Zasady dostawy zamówień w przedsprzedaży

Oferujemy opcje przedsprzedaży, dzięki którym klienci mogą zabezpieczyć swoje zamówienia z wyprzedzeniem po lepszej cenie i zapewnić dostępność po otrzymaniu towaru. Oto jak działają nasze zasady dotyczące dostaw w przedsprzedaży:

  1. Składanie zamówienia:
    • Składając zamówienie w przedsprzedaży, rezerwujesz przedmiot(y), zanim będą one dostępne w naszym magazynie. Zamawianie w przedsprzedaży często wiąże się z obniżoną ceną lub innymi korzyściami.
  2. Oczekiwany termin dostawy:
    • Podajemy szacunkowe ramy czasowe, w których spodziewamy się otrzymania towaru, zazwyczaj w ciągu 2 tygodni od daty zamówienia w przedsprzedaży. Należy jednak pamiętać, że podane ramy czasowe są przybliżone i mogą ulec zmianie.
  3. Potencjalne opóźnienia:
    • Nierzadko zdarza się, że oczekiwana data dostawy zostaje przesunięta jedno lub więcej razy z powodu nieprzewidzianych okoliczności, takich jak opóźnienia w produkcji lub problemy z wysyłką. Klienci składający zamówienie w przedsprzedaży muszą wyrazić zgodę na to, że przewidywany termin dostawy nie jest gwarantowany i może zostać przesunięty. Oczekiwana dostawa towaru może wydłużyć się do 8 tygodni i klienci akceptują ten czas oczekiwania przy składaniu zamówienia w przedsprzedaży.
  4. Powiadomienie o opóźnieniach:
    • O wszelkich opóźnieniach w oczekiwanym terminie dostawy poinformujemy Cię najszybciej, jak to możliwe. Naszym celem jest informowanie Cię o wszystkich etapach procesu zamówienia w przedsprzedaży.
  5. Elastyczność i opcje:
    • Jeśli zdecydujesz się na złożenie zamówienia w przedsprzedaży, możesz poczekać na dostawę produktów w oparciu o zaktualizowane ramy czasowe lub anulować zamówienie w przedsprzedaży i uzyskać pełny zwrot kosztów przed wysyłką przedmiotów.
  6. Anulowanie i zwroty pieniędzy:
    • Możesz anulować zamówienie w przedsprzedaży w dowolnym momencie przed wysyłką produktów, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Po wysłaniu produktów obowiązują nasze standardowe zasady zwrotów i zwrotów.
  7. Umowa klienta:
    • Składając zamówienie w przedsprzedaży, potwierdzasz i akceptujesz niniejsze warunki dotyczące przewidywanej daty dostawy i potencjalnych opóźnień.
  8. Obsługa klienta:
    • Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszych zasad dostaw w przedsprzedaży, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i wyjaśnić każdy aspekt procesu zamówienia w przedsprzedaży.

Dziękujemy za wybranie Engwe. Doceniamy Twoje zrozumienie i wsparcie, ponieważ pracujemy nad tym, aby dostarczać Ci wysokiej jakości produkty i doskonałą obsługę.

błąd:
Sklep internetowy ENGWE | Kup EP2 Pro i 750W Engine Pro
logo
Porównaj przedmioty
  • Razem (0)
PORÓWNAJ
0
 
2024-11-09

Anulowanie zamówienia

Unikaj niepotrzebnych odwołań

Sprawdź nasze Centrum pomocy lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, aby uzyskać szybkie rozwiązania przed anulowaniem. Często możemy rozwiązać problemy i pomóc Ci uniknąć kosztów anulowania.

Rozpocznij proces anulowania zamówienia

Czterocyfrowy numer. Bez liter i symboli.

Akceptujemy tylko czterocyfrowy numer zamówienia (np. „6001”). Inne formaty nie pochodzą od nas - Czytaj więcej.

Koszyk