30-dniowe zwroty i zasady refundacji

1. Wstęp

1.1 Rozumiemy, że od czasu do czasu możesz zwrócić nam produkt.

1.2 Stworzyliśmy tę politykę, aby umożliwić Ci zwrot produktów do nas w odpowiednich okolicznościach.

1.3 Niniejsza polityka obowiązuje wszystkich naszych klientów, niezależnie od ich lokalizacji geograficznej.

1.4 Niniejsza polityka ma zastosowanie do wszystkich zamówień składanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.

1.5 Niniejszy dokument nie narusza żadnych ustawowych praw przysługujących konsumentowi (takich jak prawa wynikające z przepisów dotyczących umów konsumenckich (informacje, anulowanie i opłaty dodatkowe) z 2013 r. lub ustawy o prawach konsumenta z 2015 r.).

2. Zwroty

2.1 Jeśli nie masz innego prawa do zwrotu produktu i otrzymania zwrotu pieniędzy lub wymiany, będziesz mimo to uprawniony do zwrotu produktu do nas i otrzymania zwrotu pieniędzy zgodnie z niniejszą polityką, jeśli:

(a) otrzymamy zwrócony produkt w ciągu 30 dni od daty wysłania produktu do Ciebie. Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany. Czas zwrotu może ulec wydłużeniu w pewnych okolicznościach, na przykład w odległych krajach;

(b) Zwracany produkt jest nieużywany, nietestowany, w oryginalnym, nieotwartym lub nieuszkodzonym opakowaniu (z nienaruszoną plombą lub folią termokurczliwą), z wciąż przyczepionymi etykietami, a poza tym w stanie umożliwiającym nam sprzedaż produktu jako nowego. Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany iw takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.

(c) przestrzegasz procedury określonej w niniejszej polityce w odniesieniu do zwrotu produktu; oraz

(d) żadne z wyłączeń określonych w niniejszej polityce nie ma zastosowania.

3. Procedura zwrotów

3.1 Aby skorzystać z praw wynikających z niniejszej polisy, należy skontaktować się z nami w celu uzyskania numeru autoryzacji zwrotu, a następnie umieścić na produkcie karteczkę z tym numerem. Wypełnij ten dokument, podpisz go i wyślij do nas pocztą formularza kontaktowego lub e-mail.
- Pobierz (.pdf) 30-dniowy formularz gwarancji zwrotu pieniędzy

3.2   Zgodnie z naszą polityką zwrotów podamy Ci miejsce nadania, w którym możesz zwrócić produkt. Poinformujemy Cię, gdzie musisz zawieźć zapakowany produkt. Zazwyczaj będzie to najbliższa placówka DPD lub DHL pod Twoim adresem.

3.3 Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi i wynoszą od 60 EUR do 200 EUR, w zależności od lokalizacji geograficznej. Jeśli otrzymasz zwrot, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od zwrotu.

4. Zwroty pieniędzy

4.1 Zwrócimy Ci cenę zapłaconą nam za każdy produkt prawidłowo zwrócony przez Ciebie zgodnie z niniejszą polityką. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu. Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 30 dni.

4.2 Nie zwrócimy Ci pierwotnych kosztów dostawy związanych ze zwróconym produktem.

4.3 Nie zwrócimy Ci żadnych kosztów poniesionych w związku ze zwrotem produktu do nas.

4.4 Zazwyczaj zwracamy wszelkie pieniądze otrzymane od Ciebie przy użyciu tej samej metody, którą pierwotnie użyłeś do zapłaty za zakup.

4.5 Przetworzymy należny Ci zwrot pieniędzy tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego produktu.

5. Spóźnione lub brakujące zwroty

5.1 Jeśli Twój zwrot ze zwrotem został przez nas zatwierdzony i nie otrzymałeś go w ciągu 30 dni, nie otwieraj sporu o płatność, ponieważ może to spowodować dodatkowe opóźnienie. Zamiast tego wykonaj następujące czynności:

(a) Najpierw ponownie sprawdź swoje konto bankowe lub konto PayPal.;

(b) następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany,

(c) Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.

(d) Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami.

6. Niewłaściwe zwroty

6.1 Jeśli zwrócisz produkt niezgodnie z niniejszą polityką i nie masz żadnego innego prawa do zwrotu lub wymiany w odniesieniu do tego produktu:

(a) nie zwrócimy ceny zakupu ani nie wymienimy produktu;

(b) możemy zatrzymać zwrócony produkt, dopóki nie zapłacisz nam dodatkowej kwoty, jaką możemy pobrać za ponowną dostawę zwróconego produktu; oraz

(c) jeśli nie otrzymamy płatności takiej dodatkowej kwoty w ciągu 14 dni od wystawienia wezwania do zapłaty, możemy zniszczyć lub w inny sposób pozbyć się zwróconego produktu według własnego uznania bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Ciebie.

7. Nasze dane

7.1   
Grupa Gtwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
RM 7B Jedno wielkie miejsce 18
Luard Road Wanchai HK
Hong Kong 999077

7.3 Możesz skontaktować się z nami:

(a) pocztą na adres pocztowy podany powyżej;

(b) za pomocą naszego formularz kontaktowy na stronie internetowejLub

(c) pocztą elektroniczną, korzystając z adresu e-mail opublikowanego na naszej stronie internetowej.

błąd:
Sklep internetowy ENGWE | Kup EP2 Pro i 750W Engine Pro
logo
Porównaj przedmioty
  • Razem (0)
PORÓWNAJ
2
 
2024-12-12

Anulowanie zamówienia

Unikaj niepotrzebnych odwołań

Sprawdź nasze Centrum pomocy lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, aby uzyskać szybkie rozwiązania przed anulowaniem. Często możemy rozwiązać problemy i pomóc Ci uniknąć kosztów anulowania.

Rozpocznij proces anulowania zamówienia

Czterocyfrowy numer. Bez liter i symboli.

Akceptujemy tylko czterocyfrowy numer zamówienia (np. „6001”). Inne formaty nie pochodzą od nas - Czytaj więcej.

Koszyk